Rendkívüli tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán
Tisztelt Partnerünk!
A kialakult helyzetre való tekintettel cégünk az alábbi megelőző intézkedéseket hajtotta végre:
- Munkatársaink részletes tájékoztatásban részesültek, higiéniai intézkedéseket tettünk, így február vége óta kötelező a kézfertőtlenítők és egyéb fertőtlenítő szerek rendszeres használata.
- Irodai dolgozóink március 16. óta otthonról látják el feladatukat home-office jelleggel. Továbbra is a megszokott időben dolgoznak, ugyan úgy elérhetőek céges e-mail címükön és telefonszámukon.
- Technikus kollégáinkat megfelelő védőfelszereléssel és fertőtlenítőkkel láttuk el, melyeket folyamatosan használnak.
- A raktározási folyamatokban is igyekeztünk megfelelő óvintézkedéseket hozni, a szállítmányozókkal történő érintkezési pontokat minimálisra csökkentettük.
- Külföldi utazásainkat, és külföldről érkező vendégeinkkel való találkozóinkat lemondtuk.
Amit mi tanácsolunk:
Tanácsoljuk ügyfeleink számára, hogy a rendszeres kézfertőtlenítés mellett gondoskodjanak a kezükkel egész nap érintkező eszközeik megfelelő fertőtlenítéséről is, melyről részletesen az alábbi linken tájékozódhatnak:
Eszköztisztítási útmutató
Elérhetőség és teljesítési rend:
A rendelésátvétel és szerviz továbbra is a megszokott időben működik irodánkban (Budapest 1141 Szugló u. 81.). Jelen információnk szerint minden beszállító cégünknél a termelés zavartalan, késésre egyelőre nem kell számítanunk.
Amennyiben olyan probléma következik be, mely az Önök üzletmenetét veszélyeztetheti, állunk rendelkezésükre! Ezekben az esetekben szerviztechnikus kollégáink az említett óvintézkedések mellett igyekeznek a lehető leggyorsabban reagálni az adott bejelentésre.
Köszönjük együttműködésüket ebben a rendkívüli helyzetben!
Üdvözlettel:
A QLM TechLog ID csapata