Szoftveres megoldások

Szoftveres vonalkód és RFID megoldásaink

 

RFID kanban rendszer

A QLM TechLog ID Kft által fejlesztett kanban rendszer kiváltja a klasszikus kártyás anyagáramlás kezelést egy korszerű, papír mentes, gyors és automatikus rendszerrel.

A klasszikus kanban-kártyás rendszerben a gyártási igényt a kanban körök közben begyűjtött kártyák mutatják. Ezen kártyákat, vagyis az igényeket a termelési rendszerben rögzíteni kell, hogy a feladat a raktár számára látható legyen, a feladat alapján a szükséges anyagokat össze kell készíteni, a gyártó cellákra kiszállított anyagot az adott sorra könyvelni kell és még ezernyi manuális folyamat szükséges ahhoz, hogy zökkenőmentes legyen a gyártás kiszolgálása.

Ezen manuális tevékenységek minimalizálására fejlesztettük ki az RFID kanban rendszerünket, mellyel időt, energiát és ez által pénzt takaríthat meg.

- Automatikus on-line működés, ezért nincs szükség utólagos kézi adatrögzítésre.
- Megszüntethető az elveszett vagy duplikált kártyák miatt bekövetkezett gyártósori készlethiány vagy anyagtöbblet.
- Gyorsul az anyagáramlás kezelése, így csökkenthető a készletszint.
- Jól átlátható on-line rendszer segíti a felhasználókat, ami gyors döntéseket biztosít.
- Integrálható termelési- vagy ügyviteli rendszerekhez

Az RFID kanban rendszer kialakítását a legkorszerűbb technológia alkalmazásával végeztük, mely

- RFID azonosító alapján figyeli a ládák mozgását
- Elektronikus címke mutatja a láda aktuális tartalmát és pozícióját
- Adatgyűjtővel végezhető az anyagok összekészítése
- Tableten látható az adott kanban-kör kiszállítási anyagai, tárhelyei
- a vezérlő szoftver platform független böngésző felületen megjeleníthető

Kód összehasonlító alkalmazás

1D és 2D kódok összehasonlítására alkalmas szoftver. Raklapra bekészített termékekhez rendel egy gyűjtőkódot. A raklap gyűjtőcímkéje tartalmazza a rajta lévő termékek kódjának egy részletét.

Az alkalmazás célja, hogy a felhasználó elkerülhesse a hibás felcímkézés következtében az áru nem megfelelő helyre történő szállítását, azaz, hogy biztosítsa, valóban azok a termékek vannak-e a raklapon, amelyet a címke is jelöl.

Az szoftvert ajánljuk az alkatrész gyártóknak, autóiparnak, illetve kereskedelmi és logisztikai alkalmazásra.

Leltári alkalmazás

Fényképes adatbázissal ellátott leltárkezelő szoftver. Célja, hogy azon eszközöket és termékeket tartsa nyilván, melyek könnyen összekeveredhetnek, és fontos lehet a vizuális azonosítás. A fotókon szerepel a tárhely meghatározása, így a kezelő könnyedén megtalálhatja a keresett tárgyat, majd a kép alapján pontosan beazonosíthatja azt.

Ez a fajta alkalmazás lényegesen csökkenti a hibalehetőséget, nem szükséges vakon a vonalkódokra hagyatkozni, illetve az új dolgozóknak is nagy segítséget jelenthet.

Honeywell CT40

Robosztus mobil adatgyűjtő

Teljesítmény nyilvántartó, ellenőrző rendszer

A kóddal ellátott munkások munkafolyamatainak beazonosítására alkalmas szoftver. Minden egyes munkáshoz vonalkódot rendel, melyet ők aztán az összekészített dobozokra, raklapokra ragasztanak. A módszer használható teljesítményarányos bérezéshez, a kvótateljesítés méréséhez, illetve reklamáció, hiba esetén visszakereshető a felelős. Ajánljuk csomagoló üzemekbe, leltározási feladatokhoz.

Lokáció nyilvántartó APK

Egyéni azonosító alapján történő visszakereshetőséget biztosító szoftver. Androidos applikáció, mely segítségével regisztrálni lehet adott terméknek a helyét sor-oszlop alapján, adott területi egységen belül, és ennek a vonalkód szerinti kereshetőségét biztosítja. Mobil internet kapcsolattal rendelkező adatgyűjtőkre készült.

Ügyviteli rendszer készletnyilvántartóval

Nem teljes az ügyviteli rendszer, de tartalmaz partnertörzset, cikktörzset, vezetői információs rendszert, árazást és készletkezelést.

Ami a rendszer előnye, hogy MySQL, adatbázis alapon szerveződő rendszer, melyet egy központi gépre telepítve asztali terminálok és mobil pda-k segítségével el tudunk érni, ezáltal multi felhasználói környezet alakítható ki. A felhasználóknál ki tudunk alakítani jogosultsági rendszert. A rendszerbe történő interakciók valós időben könyvelődnek le. Tehát az aktuális készlet vagy tranzakciókra vonatkozó adatok a pillanatnyi képet tükrözik mindig.

Partnertörzs: Általános cégadatok mellett árazás tekintetében biztosítja a partnereknek az állandó kedvezményét cikkcsoportokként, ha kell.

CRM: Általános jellegű információkat tartalmaz, partner adatokat, elérhetőségeket stb.

Cikkcsoport: A cikkek általános adatain felül megjelölhetünk egyedi azonosítókat, dimenzió paramétereket, melyek alapján a csomagolás optimalizálás megvalósulhat.

Árképzés: Kisker/nagyker árakat, időszakos kedvezményeket biztosít, partnertörzsben megjelölt egyedi kedvezményeket tartalmaz különböző devizákban, akár deviza elszámolási rendszerek alapján napi pontossággal.

Vezetői információs rendszer: Partnerekre cikkekre vonatkozó általános lekérdezések, teljesítéskimutatás, forgalmikimutatás, időszakra, cikkre lebontva.

Cikkeknél általános forgalom, időszakos forgalom lebontások, cikkekre vonatkozó árváltozási indexek lekérdezése.

Többféle rendszerhez interfészelhető, ha a másik rendszer lehetővé teszi, vagy segédprogram segítségével a megfelelő adatbázisok feltölthetőek a rendszerbe, ezáltal manuálisan biztosítva a másik rendszerből történő adatfrissítést. A mobil PDA-s alkalmazás saját androidos terminálon keresztül történik az alapvető ki- és betárolási funkciók mellett a leltározás, vagy a rendelések alapján történő komissiózás megvalósulása alapján. Maga a szoftver nem dobozos termék, ezért igyekszünk ügyfeleink logisztikai folyamatait a legteljesebb módon kiszolgálni.

A cikkeket raktári lokáció alapján alap tárhelyre lehet betárolni, bevételezésnél ideiglenes tárhelyre vételezzük be, innen mozgatjuk be az alap tárhelyre. A nagyker és kisker tárolás akár egyidőben is menedzselhető.

Honeywell CT40

Robosztus mobil adatgyűjtő

Készletkezelő szoftver

Nem teljes az készletkezelő szoftver, de tartalmaz partnertörzset, cikktörzset, vezetői információs rendszert, és készletkezelést, meglévő ERP-hez ajánljuk amennyiben van lehetőség interface kialakításra, vagy adat indexre.

Ami a rendszer előnye, hogy MySQL, adatbázis alapon szerveződő rendszer, melyet egy központi gépre telepítve asztali terminálok és mobil pda-k segítségével el tudunk érni, ezáltal multi felhasználói környezet alakítható ki. A felhasználóknál ki tudunk alakítani jogosultsági rendszert. A rendszerbe történő interakciók valós időben könyvelődnek le. Tehát az aktuális készlet vagy tranzakciókra vonatkozó adatok a pillanatnyi képet tükrözik mindig.

Partnertörzs: Általános cégadatok mellett árazás tekintetében biztosítja a partnereknek az állandó kedvezményét cikkcsoportokként, ha kell.

CRM: Általános jellegű információkat tartalmaz, partner adatokat, elérhetőségeket stb.

Cikkcsoport: A cikkek általános adatain felül megjelölhetünk egyedi azonosítókat, dimenzió paramétereket, melyek alapján a csomagolás optimalizálás megvalósulhat.

Vezetői információs rendszer: Partnerekre cikkekre vonatkozó általános lekérdezések, teljesítéskimutatás, forgalmikimutatás, időszakra, cikkre lebontva.

Cikkeknél általános forgalom, időszakos forgalom lebontások, cikkekre vonatkozó árváltozási indexek lekérdezése.

Többféle rendszerhez interfészelhető, ha a másik rendszer lehetővé teszi, vagy segédprogram segítségével a megfelelő adatbázisok feltölthetőek a rendszerbe, ezáltal manuálisan biztosítva a másik rendszerből történő adatfrissítést. A mobil PDA-s alkalmazás saját androidos terminálon keresztül történik az alapvető ki- és betárolási funkciók mellett a leltározás, vagy a rendelések alapján történő komissiózás megvalósulása alapján. Maga a szoftver nem dobozos termék, ezért igyekszünk ügyfeleink logisztikai folyamatait a legteljesebb módon kiszolgálni.

A cikkeket raktári lokáció alapján alap tárhelyre lehet betárolni, bevételezésnél ideiglenes tárhelyre vételezzük be, innen mozgatjuk be az alap tárhelyre. A nagyker és kisker tárolás akár egyidőben is menedzselhető.

Honeywell CT40

Robosztus mobil adatgyűjtő

Miért válasszon minket?

A legnevesebb gyártók kiváló minőségű eszközeit forgalmazzuk, telepítjük és szervizeljük a legmagasabb partneri státuszunk segítségével kedvező áron és magas szakértelemmel.

Bővebben

Tervezéstől a kivitelezésig

Teljeskörű megoldások az ipar minden területére.
Felmérés, Eszközök, Szoftverek, Telepítés, Karbantartás, Szerviz.

Szakmai tapasztalat

20 éve a szakmában, kiemelkedő felhasználói elégedettséggel, innovatív megoldásokkal, mindig az ügyfél érdekében.

Megbízható, stabil háttér

A QLM cégcsoport közel 100 mérnököt foglalkoztató, jelentős árbevétellel rendelkező vállalkozás, kiszámítható partner.

Vonalkód és RFID termékeink

Elégedett ügyfeleink

Bosch
Continental
DHL
Diego
Elux
Flex
Daniella
Digi
Femalk
Grundfos
Hungaropharma
galambostrans
GRoby
Hajdu
Hoya
Katek
Keter
Linamar
mahart container
Mile
Modine
NI
ODBE
PG
piramisepito
rail cargo
rona dohany
Ruag
Signify
Suzuki
Thyssen
Unilever
77elektronika
agisys
ardcolor
atlascopco
autoflexknott
bellis
biotechusa
borsodchem
busoxi
chemark
claas
continental
csabametal
dssmith
eissmann
essity
gartnerintertrans
greencoop
hungerit
kingstone
kv
leoni
libri
MARS
marzek-kner
masterprint
mettler-toledo
phoenix
raben
rondo
salamander
samsonite
sonepar
steelflex
taravis
tracon
yanfeng
termeszettudomanyi
Tigaz
vitesco
waikiki
webshippy
zrinyikiado

Együttműködő partnereink

S&K Solutions
Sato
CODE
Datalogic
Getac
Honeywell
Ivanti
Nordic-ID
SOTI
Teklynx
Urovo
Zebra
Professzionális vonalkód- vagy RFID megoldásra van szüksége?

Rendkívüli tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Tisztelt Partnerünk!

A kialakult helyzetre való tekintettel cégünk az alábbi megelőző intézkedéseket hajtotta végre:

  • Munkatársaink részletes tájékoztatásban részesültek, higiéniai intézkedéseket tettünk, így február vége óta kötelező a kézfertőtlenítők és egyéb fertőtlenítő szerek rendszeres használata.
  • Irodai dolgozóink március 16. óta otthonról látják el feladatukat home-office jelleggel. Továbbra is a megszokott időben dolgoznak, ugyan úgy elérhetőek céges e-mail címükön és telefonszámukon.
  • Technikus kollégáinkat megfelelő védőfelszereléssel és fertőtlenítőkkel láttuk el, melyeket folyamatosan használnak.
  • A raktározási folyamatokban is igyekeztünk megfelelő óvintézkedéseket hozni, a szállítmányozókkal történő érintkezési pontokat minimálisra csökkentettük.
  • Külföldi utazásainkat, és külföldről érkező vendégeinkkel való találkozóinkat lemondtuk.

Amit mi tanácsolunk:

Tanácsoljuk ügyfeleink számára, hogy a rendszeres kézfertőtlenítés mellett gondoskodjanak a kezükkel egész nap érintkező eszközeik megfelelő fertőtlenítéséről is, melyről részletesen az alábbi linken tájékozódhatnak:

Eszköztisztítási útmutató

Elérhetőség és teljesítési rend:

A rendelésátvétel és szerviz továbbra is a megszokott időben működik irodánkban (Budapest 1141 Szugló u. 81.). Jelen információnk szerint minden beszállító cégünknél a termelés zavartalan, késésre egyelőre nem kell számítanunk.

Amennyiben olyan probléma következik be, mely az Önök üzletmenetét veszélyeztetheti, állunk rendelkezésükre! Ezekben az esetekben szerviztechnikus kollégáink az említett óvintézkedések mellett igyekeznek a lehető leggyorsabban reagálni az adott bejelentésre.

Köszönjük együttműködésüket ebben a rendkívüli helyzetben!

Üdvözlettel:
A QLM TechLog ID csapata

Bezár