WIFI felmérés, telepítés

WIFI felmérés, telepítés

Első lépések

Az ajánlat adását lehetőség szerint személyes felmérés előzi meg, és az ügyfél által megküldött alaprajz, mely tartalmazza a polcrendszer elhelyezkedését, az egyéb gépek vagy fix tárgyak pozícióját. Az alaprajzon bejelöljük a WIFI által lefedendő területet, és meghatározzuk az elérési pontok mennyiségét. A rajzon szerepelnie kell a szervernek és a meglévő nyomvonalaknak (kábeltálcák, csatornák helyei). Ebből meghatározzuk a végpontok számát és a kábelezés anyagát (réz vagy optika), valamint az egyéb hálózati elemek mennyiségét, az esetleges nyomvonal kiépítés hosszát és ajánlatot adunk a kivitelezésre.

 

Milyen eszközöket használunk?

Leggyakrabban Ubiquity, de igény szerint Cisco eszközöket is alkalmazunk.

Mitől lesz jó egy kiépített rendszer?

Maga a wifi hálózat határozza meg a rendszer működőképességét. Fontos, hogy ne legyen alul tervezve, és a megbízható, jó minőségű eszközöket alkalmazzunk. A beépítésre kerülő hardverek minősége mellett a megfelelő konfiguráció is rendkívül fontos, így cégünk garanciát vállal a WIFI hálózat megfelelő működésére is.

Elégedett ügyfeleink

Bosch
Continental
DHL
Diego
Elux
Flex
Daniella
Digi
Femalk
Grundfos
Hungaropharma
galambostrans
GRoby
Hajdu
Hoya
Katek
Keter
Linamar
mahart container
Mile
Modine
NI
ODBE
PG
piramisepito
rail cargo
rona dohany
Ruag
Signify
Suzuki
Thyssen
Unilever
77elektronika
agisys
ardcolor
atlascopco
autoflexknott
bellis
biotechusa
borsodchem
busoxi
chemark
claas
continental
csabametal
dssmith
eissmann
essity
gartnerintertrans
greencoop
hungerit
kingstone
kv
leoni
libri
MARS
marzek-kner
masterprint
mettler-toledo
phoenix
raben
rondo
salamander
samsonite
sonepar
steelflex
taravis
tracon
yanfeng
termeszettudomanyi
Tigaz
vitesco
waikiki
webshippy
zrinyikiado

Együttműködő partnereink

S&K Solutions
Sato
CODE
Datalogic
Getac
Honeywell
Ivanti
Nordic-ID
SOTI
Teklynx
Urovo
Zebra
Professzionális vonalkód- vagy RFID megoldásra van szüksége?

Rendkívüli tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Tisztelt Partnerünk!

A kialakult helyzetre való tekintettel cégünk az alábbi megelőző intézkedéseket hajtotta végre:

  • Munkatársaink részletes tájékoztatásban részesültek, higiéniai intézkedéseket tettünk, így február vége óta kötelező a kézfertőtlenítők és egyéb fertőtlenítő szerek rendszeres használata.
  • Irodai dolgozóink március 16. óta otthonról látják el feladatukat home-office jelleggel. Továbbra is a megszokott időben dolgoznak, ugyan úgy elérhetőek céges e-mail címükön és telefonszámukon.
  • Technikus kollégáinkat megfelelő védőfelszereléssel és fertőtlenítőkkel láttuk el, melyeket folyamatosan használnak.
  • A raktározási folyamatokban is igyekeztünk megfelelő óvintézkedéseket hozni, a szállítmányozókkal történő érintkezési pontokat minimálisra csökkentettük.
  • Külföldi utazásainkat, és külföldről érkező vendégeinkkel való találkozóinkat lemondtuk.

Amit mi tanácsolunk:

Tanácsoljuk ügyfeleink számára, hogy a rendszeres kézfertőtlenítés mellett gondoskodjanak a kezükkel egész nap érintkező eszközeik megfelelő fertőtlenítéséről is, melyről részletesen az alábbi linken tájékozódhatnak:

Eszköztisztítási útmutató

Elérhetőség és teljesítési rend:

A rendelésátvétel és szerviz továbbra is a megszokott időben működik irodánkban (Budapest 1141 Szugló u. 81.). Jelen információnk szerint minden beszállító cégünknél a termelés zavartalan, késésre egyelőre nem kell számítanunk.

Amennyiben olyan probléma következik be, mely az Önök üzletmenetét veszélyeztetheti, állunk rendelkezésükre! Ezekben az esetekben szerviztechnikus kollégáink az említett óvintézkedések mellett igyekeznek a lehető leggyorsabban reagálni az adott bejelentésre.

Köszönjük együttműködésüket ebben a rendkívüli helyzetben!

Üdvözlettel:
A QLM TechLog ID csapata

Bezár