Leáll a Windows Mobile támogatása – Mit tehetünk?

Leáll a Windows Mobile támogatása – Mit tehetünk?

Az Ön cége felkészült? Tudja meg milyen megoldást kínálnak a gyártók a cégeknek.

Remélhetőleg senkit nem ér nagy meglepetésként, hiszen félhivatalosan a cég már 2017-ben bejelentette, hogy megszűnik a Windows 10 Mobile támogatása. A 2019-es év elején hivatalosan is közölték, hogy december 10-től a rendszerhez semmilyen biztonsági frissítést, vagy egyéb javítást nem kapnak majd a felhasználók, így azok a szervezetek, melyek még nem tették meg, sürgős platformváltás elé néznek.

Az EOS a Windows Mobile és Windows CE, valamint WEH platformokra vonatkozik. Természetesen a Windows 10 Mobile rendszerű eszközök 2019. december 10. után is működőképesek lesznek, de ezt a dátumot követően nem jelennek meg hozzá új frissítések (a biztonsági frissítéseket is beleértve), és a biztonsági mentési funkciók, valamint az egyéb háttérszolgáltatások is fokozatosan megszűnnek majd. A Microsoft a Windows Mobile és a Windows CE platformokat kifejezetten a vállalati piacra fejlesztette, és ezek a rendszerek a szerepüket kiválóan be is töltötték. A Microsoft 2020 elejéig kínál kiterjesztett támogatást és biztonsági javításokat a Windows Embedded Handheld (WEH) 6.5-ös verziójához. A Windows Embedded Compact (WEC) 7 Támogatás 2021 első negyedévéig fog tartani.

Az alábbiakban bemutatjuk, hogy a legnépszerűbb gyártók mit kínálnak, miként segíthetnek bennünket ebben.

Zebra LifeGuard for Android:

A LifeGuard™ for Android™ a Zebra azon szoftverbiztonsági megoldása, amely kiterjeszti a Zebra androidos vállalati mobilszámítógépeinek életciklusát. A fogyasztói operációs rendszerek biztonsági támogatása 36 hónap elteltével véget ér – jóval hamarabb a szükséges legalább 5 éves élettartamnál. A LifeGuard évekkel hosszabbítja meg az operációs rendszer biztonsági támogatását, miután a fogyasztói támogatás már véget ért – ezáltal jól illeszkedik a vállalati hardverek életciklusához, és segít jelentősen csökkenteni a vállalkozásnak a teljes bekerülési költséget.

A LifeGuard a Mobility DNA egyik megoldásaként egyes androidos Zebra-mobilszámítógépeken érhető el (pl: TC52/57, MC9300) aktív Zebra OneCare szerződéssel. Mindez azt jelenti, hogy Ön hosszabb ideig és biztonságosabban használhatja eszközeit, mint bármely más eszközt az iparágban. A LifeGuard olyan szoftverbiztonsági megoldásokat és megbízhatóságot nyújt, amelyek jól illeszkednek a vállalati hardverek életciklusához, egyszerűsítik az újabb operációs rendszerekre történő átállást, és kiterjesztik a mobileszközökbe történő befektetéseket.

Honeywell Mobility Edge Platform:

A Honeywell új megközelítést alkalmazott a mobil adatgyűjtőkkel kapcsolatos kihívások kezelésére, és a Mobility Edge volt a válasz. A mobil számítástechnika egységes, dinamikus platformja, melynek céljai a következők:

A telepítések gyorsítása: A Mobility Edge használatával minden eszköze egy hardver és szoftver platformon futhat.

Az üzleti teljesítmény optimalizálása: A Honeywell eszközei gond nélkül olvassák a hibás, sérült kódokat. Vezeték nélküli Bluetooth technológiájuknak köszönhetően a munka felgyorsul. A Keypad Creator segítségével személyre szabhatja billentyűzetét, a nem szokványos formátumú szövegek beviteléhez is. Az akkumulátorok cserélhetőek, így a munkának sosem kell megállnia. A Software Client Pack segítségével rendszerezheti adatait, és korlátozhatja a munkavállalók hozzáférését. Az Operational Intelligence megoldás segít minden eszközének nyomon követésében, kezelésében, szabványosításában és optimalizálásában, bárhol is legyenek.

Életciklus meghosszabbítása: A Honeywell az Android 5 verzióján keresztül biztonsági támogatást nyújt, ezzel a leghosszabb életciklust biztosítva az egész piacon. Az Android támogatás lejártával a cég további 2 évig kínál biztonsági javításokat.

A Mobility Edge család tagjai:

  • - Dolphin CN80
  • - Dolphin CT60
  • - Dolphin CT40
  • - Dolphin CK65
  • - Thor VM1A

Datalogic Shield:

Az átlagos szoftverbiztonsági támogatási idő egy eszközre 2-3 év. A Datalogic Shield 5 évet kínál számunkra az operációs rendszerek frissítésével együtt. Az Android Security Bulletins-nek köszönhetően negyedéves biztonsági javításokat kapunk. Támogatást további 2 évig kapunk az eszköz értékesítésének befejezése után: ez 5-7 éves élettartamot biztosít, pontosan annyit, amit az ügyfelek várnak. 12 hónapos átmeneti támogatást is kapunk az előző Android-verziókhoz: ez kényelmes átmeneti időszakot biztosít az ügyfeleknek a legújabb Android-verzióra való frissítés megtervezéséhez. Automatikus ügyfél értesítések az új frissítésekről: A Datalogic Shield előfizetői feliratkozhatnak a személyre szabott e-mail értesítésekre, hogy értesítsék őket, amint a frissítések elérhetőek lesznek az adott termékekre. A Datalogic Shield kezdetben a következő Datalogic mobilszámítógépeket fedi le:

  • - Joya Touch A6
  • - Memor 1
  • - Memor 10

A Datalogic minden jövőbeli Android mobilszámítógépét a Datalogic Shield tervezi.

Elégedett ügyfeleink

Bosch
Continental
DHL
Diego
Elux
Flex
Daniella
Digi
Femalk
Grundfos
Hungaropharma
galambostrans
GRoby
Hajdu
Hoya
Katek
Keter
Linamar
mahart container
Mile
Modine
NI
ODBE
PG
piramisepito
rail cargo
rona dohany
Ruag
Signify
Suzuki
Thyssen
Unilever
77elektronika
agisys
ardcolor
atlascopco
autoflexknott
bellis
biotechusa
borsodchem
busoxi
chemark
claas
continental
csabametal
dssmith
eissmann
essity
gartnerintertrans
greencoop
hungerit
kingstone
kv
leoni
libri
MARS
marzek-kner
masterprint
mettler-toledo
phoenix
raben
rondo
salamander
samsonite
sonepar
steelflex
taravis
tracon
yanfeng
termeszettudomanyi
Tigaz
vitesco
waikiki
webshippy
zrinyikiado

Együttműködő partnereink

S&K Solutions
Sato
CODE
Datalogic
Getac
Honeywell
Ivanti
Nordic-ID
SOTI
Teklynx
Urovo
Zebra
Professzionális vonalkód- vagy RFID megoldásra van szüksége?

Rendkívüli tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Tisztelt Partnerünk!

A kialakult helyzetre való tekintettel cégünk az alábbi megelőző intézkedéseket hajtotta végre:

  • Munkatársaink részletes tájékoztatásban részesültek, higiéniai intézkedéseket tettünk, így február vége óta kötelező a kézfertőtlenítők és egyéb fertőtlenítő szerek rendszeres használata.
  • Irodai dolgozóink március 16. óta otthonról látják el feladatukat home-office jelleggel. Továbbra is a megszokott időben dolgoznak, ugyan úgy elérhetőek céges e-mail címükön és telefonszámukon.
  • Technikus kollégáinkat megfelelő védőfelszereléssel és fertőtlenítőkkel láttuk el, melyeket folyamatosan használnak.
  • A raktározási folyamatokban is igyekeztünk megfelelő óvintézkedéseket hozni, a szállítmányozókkal történő érintkezési pontokat minimálisra csökkentettük.
  • Külföldi utazásainkat, és külföldről érkező vendégeinkkel való találkozóinkat lemondtuk.

Amit mi tanácsolunk:

Tanácsoljuk ügyfeleink számára, hogy a rendszeres kézfertőtlenítés mellett gondoskodjanak a kezükkel egész nap érintkező eszközeik megfelelő fertőtlenítéséről is, melyről részletesen az alábbi linken tájékozódhatnak:

Eszköztisztítási útmutató

Elérhetőség és teljesítési rend:

A rendelésátvétel és szerviz továbbra is a megszokott időben működik irodánkban (Budapest 1141 Szugló u. 81.). Jelen információnk szerint minden beszállító cégünknél a termelés zavartalan, késésre egyelőre nem kell számítanunk.

Amennyiben olyan probléma következik be, mely az Önök üzletmenetét veszélyeztetheti, állunk rendelkezésükre! Ezekben az esetekben szerviztechnikus kollégáink az említett óvintézkedések mellett igyekeznek a lehető leggyorsabban reagálni az adott bejelentésre.

Köszönjük együttműködésüket ebben a rendkívüli helyzetben!

Üdvözlettel:
A QLM TechLog ID csapata

Bezár