Honeywell Voice

Honeywell Voice

A Honeywell Voice technológiával nagyobb termelékenységet és pontosságot érhet el az elosztóközpont raktári műveleteiben. A dolgozókat biztonságosan és hatékonyan mozgatja hang vezérelt munkafolyamatok révén, megkönnyítve munkájukat, és segít egy okosabb, jobb üzlet vezetésében. A Honeywell Voice-al a munkatársait a munkafolyamatokon keresztül irányíthatja a lépések minimalizálása és a hatékonyság maximalizálása érdekében.

Honeywell Voice

A Honeywell Voice technológia használata számos lehetőséget kínál:
  • - növelhető a termelékenység több mint 30 százalékkal
  • - kijavítható a szkennelési hibák 80%-a
  • - növelhető a munkavállalók biztonsága
  • - betanítási idő csökkenése
  • - lehetővé teszi a munkavállalók részére, hogy anyanyelvükön beszéljenek (jelenleg több mint 40 nyelv elérhető)
  • - tárolási feladatok és készletszintek nyomon követése

Cégünknél, mint a Honeywell Premier Partnerénél is elérhető ez a megoldás.

Tekintse meg a Honeywell Voice technológia működéséről szóló videókat:

További részletekről érdeklődjön elérhetőségeinken:

techlogid@qlm.hu
+36 20 407 7778

Elégedett ügyfeleink

Bosch
Continental
DHL
Diego
Elux
Flex
Daniella
Digi
Femalk
Grundfos
Hungaropharma
galambostrans
GRoby
Hajdu
Hoya
Katek
Keter
Linamar
mahart container
Mile
Modine
NI
ODBE
PG
piramisepito
rail cargo
rona dohany
Ruag
Signify
Suzuki
Thyssen
Unilever
77elektronika
agisys
ardcolor
atlascopco
autoflexknott
bellis
biotechusa
borsodchem
busoxi
chemark
claas
continental
csabametal
dssmith
eissmann
essity
gartnerintertrans
greencoop
hungerit
kingstone
kv
leoni
libri
MARS
marzek-kner
masterprint
mettler-toledo
phoenix
raben
rondo
salamander
samsonite
sonepar
steelflex
taravis
tracon
yanfeng
termeszettudomanyi
Tigaz
vitesco
waikiki
webshippy
zrinyikiado

Együttműködő partnereink

S&K Solutions
Sato
CODE
Datalogic
Getac
Honeywell
Ivanti
Nordic-ID
SOTI
Teklynx
Urovo
Zebra
Professzionális vonalkód- vagy RFID megoldásra van szüksége?

Rendkívüli tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Tisztelt Partnerünk!

A kialakult helyzetre való tekintettel cégünk az alábbi megelőző intézkedéseket hajtotta végre:

  • Munkatársaink részletes tájékoztatásban részesültek, higiéniai intézkedéseket tettünk, így február vége óta kötelező a kézfertőtlenítők és egyéb fertőtlenítő szerek rendszeres használata.
  • Irodai dolgozóink március 16. óta otthonról látják el feladatukat home-office jelleggel. Továbbra is a megszokott időben dolgoznak, ugyan úgy elérhetőek céges e-mail címükön és telefonszámukon.
  • Technikus kollégáinkat megfelelő védőfelszereléssel és fertőtlenítőkkel láttuk el, melyeket folyamatosan használnak.
  • A raktározási folyamatokban is igyekeztünk megfelelő óvintézkedéseket hozni, a szállítmányozókkal történő érintkezési pontokat minimálisra csökkentettük.
  • Külföldi utazásainkat, és külföldről érkező vendégeinkkel való találkozóinkat lemondtuk.

Amit mi tanácsolunk:

Tanácsoljuk ügyfeleink számára, hogy a rendszeres kézfertőtlenítés mellett gondoskodjanak a kezükkel egész nap érintkező eszközeik megfelelő fertőtlenítéséről is, melyről részletesen az alábbi linken tájékozódhatnak:

Eszköztisztítási útmutató

Elérhetőség és teljesítési rend:

A rendelésátvétel és szerviz továbbra is a megszokott időben működik irodánkban (Budapest 1141 Szugló u. 81.). Jelen információnk szerint minden beszállító cégünknél a termelés zavartalan, késésre egyelőre nem kell számítanunk.

Amennyiben olyan probléma következik be, mely az Önök üzletmenetét veszélyeztetheti, állunk rendelkezésükre! Ezekben az esetekben szerviztechnikus kollégáink az említett óvintézkedések mellett igyekeznek a lehető leggyorsabban reagálni az adott bejelentésre.

Köszönjük együttműködésüket ebben a rendkívüli helyzetben!

Üdvözlettel:
A QLM TechLog ID csapata

Bezár