Honeywell Operation Intelligence
Platform az informatikai eszközök figyelésére
A Honeywell Operation Intelligence már tartalmazza az új egészségügyi válságra adott választ is, a fejlett eszközvezérlés és riasztási képesség segítségével.
Áttekintés
Egy hatékony informatikai eszközkezelés és optimalizálás a vállalkozás részére rengeteg költséget tud megtakarítani. Megfigyelhető, hogy az eszközöket hogyan használják, és milyen módon mozognak a teljes életciklusuk alatt.
A megoldás révén elemzések és jelentések készíthetőek melyek segítik a szervezet vezetőit, ezzel javítva az eszközök felhasználásán.
Az eszközök működésével kapcsolatos esetek, mint akkumulátor probléma, elvesztett készülékek, váratlan hardver hibák, késlekedő javítási folyamat, együttesen csökkentik a termelékenységet.
Az Operation Intelligence központosított, felhő alapú szoftver megoldás, mely teljes életciklusuk alatt kezeli az eszközöket, átlátható működést és teljesítmény információt ad készülékről, emberekről és feladatokról. Áthidalja azt a rést, mely általában hiányzik az eszközmenedzsment (MDM) rendszerekből.
OPERATION INTELLIGENCE három megoldási csomagot kínál
SZERVIZ-MENEDZSMENT
Egységesíti, kezeli és optimalizálja az IT eszközök nyomon követési és javítási folyamatát az alábbiak segítségével:
Az összes informatikai eszköz egyetlen adatbázisba töltve sorozatszám szerint, így webes felületen keresztül elérhető.
Rendszerezi az eszközöket modell, típus, hely és sok egyéb alapján.
Nyomon követi az eszközgaranciát, szolgáltatási, szerződési feltételeket és megújítási dátumokat.
Nyomon követi a szoftverlicenceket és az informatikai eszközök verziószintjeit.
Egységesíti az RMA folyamatot (gyártói javítás), kiküszöbölve a „hiba nem található” és az elfelejtett eseteket.
„Megfelelő méretű” tartalékkészlet és „megfelelő helyen” az összes informatikai eszköz egyetlen webhelyen.
BASIC
Nyomon követi, elemezi és jelentést készít az IT eszközök működési teljesítményről az alábbiak segítségével:
Automatikusan gyűjti a teljesítmény adatokat a Honeywell eszközökről, mint például a mobil számítógépek, nyomtatók és vonalkód olvasók.
Részletes eszközteljesítmény elemző felület, beleértve az akkumulátor állapot figyelést, szkennelés és nyomtatási mennyiséget és eszközhasználati szinteket.
Valós idejű képet nyújt a szoftverről, firmware-ről és biztonsági frissítések verzióiról.
Naplózza az eszköz eseményeit, például a nyomtatónál elfogyott a média vagy adatgyűjtőnél az elemcserét.
Naplók és időbélyegek készítése minden mobil számítógép leejtési eseménynél.
PROFESSIONAL
Kiterjesztett problémamegoldás a BASIC funkciókon felül az alábbiak segítségével:
Munkatársak közötti távolság érzékelés, eszköz fertőtlenítési kezelő, Eszköz ki- és bejelentkezés, távmenedzsment és rendszer törlési funkció.
Feltölthető az új operációs rendszer és firmware frissítés, valamint az új eszközkonfigurációs fájlok.
Az Eszközkereső gyorsan megtalálja elveszett Mobility Edge eszközöket melyek be vannak kapcsolva vagy offline állapotban vannak.
Mobil alkalmazás észleli és figyelmeztet a hibás akkumulátorok cseréjére.
Az Operation Intelligence hatékony megoldást kínál a mobil eszközpark kezelésére a termelékenység maximális fenntartása érdekében, a készülékek teljes életciklusa alatt.
Összefoglaló
BASIC
- - Alapvető eszköz mutatók
- - Akkumulátor egészség
- - Szoftver és eszközhasználat
- - Leejtés érzékelés és esemény naplózás
PROFESSIONAL
- - Alapvető eszköz mutatók
- - Akkumulátor egészség
- - Szoftver és eszközhasználat
- - Leejtés érzékelés és esemény naplózás
- - Szoftver frissítés
- - Konfigurálható riasztások
- - Automatikus frissítés eszközönként
- - Beltéri helymeghatározás / eszköz keresés
SERVICE MANAGEMENT
- - Gyártói javítóközpont összeköttetés
- - SLA / szerződés megújítások / No Fault Found
- - Tartalék eszközkészlet kezelés
ÚJ EGÉSZSÉGÜGYI VÁLSÁG REAKCIÓK JELLEMZŐI
- - Ügyfél számláló
- - Távoli vezérlés és eszköz törlés
- - Eszköz fertőtlenítés kezelő
- - Eszköz ki- és belépés
- - Munkatársak közötti távolság érzékelés