Honeywell Operation Intelligence

Honeywell Operation Intelligence

Platform az informatikai eszközök figyelésére

A Honeywell Operation Intelligence már tartalmazza az új egészségügyi válságra adott választ is, a fejlett eszközvezérlés és riasztási képesség segítségével.

Áttekintés

Egy hatékony informatikai eszközkezelés és optimalizálás a vállalkozás részére rengeteg költséget tud megtakarítani. Megfigyelhető, hogy az eszközöket hogyan használják, és milyen módon mozognak a teljes életciklusuk alatt.

A megoldás révén elemzések és jelentések készíthetőek melyek segítik a szervezet vezetőit, ezzel javítva az eszközök felhasználásán.

Az eszközök működésével kapcsolatos esetek, mint akkumulátor probléma, elvesztett készülékek, váratlan hardver hibák, késlekedő javítási folyamat, együttesen csökkentik a termelékenységet.

Az Operation Intelligence központosított, felhő alapú szoftver megoldás, mely teljes életciklusuk alatt kezeli az eszközöket, átlátható működést és teljesítmény információt ad készülékről, emberekről és feladatokról. Áthidalja azt a rést, mely általában hiányzik az eszközmenedzsment (MDM) rendszerekből.

Honeywell Operation Intelligence

OPERATION INTELLIGENCE három megoldási csomagot kínál

SZERVIZ-MENEDZSMENT

Egységesíti, kezeli és optimalizálja az IT eszközök nyomon követési és javítási folyamatát az alábbiak segítségével:

IT eszköz adatok egységesítése

Az összes informatikai eszköz egyetlen adatbázisba töltve sorozatszám szerint, így webes felületen keresztül elérhető.

Rendszerezi az eszközöket modell, típus, hely és sok egyéb alapján.

Nyomon követi az eszközgaranciát, szolgáltatási, szerződési feltételeket és megújítási dátumokat.

Optimalizált IT eszköz készlet

Nyomon követi a szoftverlicenceket és az informatikai eszközök verziószintjeit.

RMA és SLA kezelés

Egységesíti az RMA folyamatot (gyártói javítás), kiküszöbölve a „hiba nem található” és az elfelejtett eseteket.

„Megfelelő méretű” tartalékkészlet és „megfelelő helyen” az összes informatikai eszköz egyetlen webhelyen.

BASIC

Nyomon követi, elemezi és jelentést készít az IT eszközök működési teljesítményről az alábbiak segítségével:

Eszköz teljesítmény megfigyelés

Automatikusan gyűjti a teljesítmény adatokat a Honeywell eszközökről, mint például a mobil számítógépek, nyomtatók és vonalkód olvasók.

Részletes eszközteljesítmény elemző felület, beleértve az akkumulátor állapot figyelést, szkennelés és nyomtatási mennyiséget és eszközhasználati szinteket.

Valós idejű képet nyújt a szoftverről, firmware-ről és biztonsági frissítések verzióiról.

Esemény monitor / Riasztáskezelő

Naplózza az eszköz eseményeit, például a nyomtatónál elfogyott a média vagy adatgyűjtőnél az elemcserét.

Leejtés érzékelés

Naplók és időbélyegek készítése minden mobil számítógép leejtési eseménynél.

Nyomtató és scanner láthatósága

PROFESSIONAL

Kiterjesztett problémamegoldás a BASIC funkciókon felül az alábbiak segítségével:

Egészségügyi válságra válasz

Munkatársak közötti távolság érzékelés, eszköz fertőtlenítési kezelő, Eszköz ki- és bejelentkezés, távmenedzsment és rendszer törlési funkció.

Rendszer frissítések és távolról konfigurálás

Feltölthető az új operációs rendszer és firmware frissítés, valamint az új eszközkonfigurációs fájlok.

Eszközkereső

Az Eszközkereső gyorsan megtalálja elveszett Mobility Edge eszközöket melyek be vannak kapcsolva vagy offline állapotban vannak.

Hibás akkumulátor felismerése

Mobil alkalmazás észleli és figyelmeztet a hibás akkumulátorok cseréjére.

 

Az Operation Intelligence hatékony megoldást kínál a mobil eszközpark kezelésére a termelékenység maximális fenntartása érdekében, a készülékek teljes életciklusa alatt.

Összefoglaló

BASIC

  • - Alapvető eszköz mutatók
  • - Akkumulátor egészség
  • - Szoftver és eszközhasználat
  • - Leejtés érzékelés és esemény naplózás

PROFESSIONAL

  • - Alapvető eszköz mutatók
  • - Akkumulátor egészség
  • - Szoftver és eszközhasználat
  • - Leejtés érzékelés és esemény naplózás
  • - Szoftver frissítés
  • - Konfigurálható riasztások
  • - Automatikus frissítés eszközönként
  • - Beltéri helymeghatározás / eszköz keresés

SERVICE MANAGEMENT

  • - Gyártói javítóközpont összeköttetés
  • - SLA / szerződés megújítások / No Fault Found
  • - Tartalék eszközkészlet kezelés

 

ÚJ EGÉSZSÉGÜGYI VÁLSÁG REAKCIÓK JELLEMZŐI

  • - Ügyfél számláló
  • - Távoli vezérlés és eszköz törlés
  • - Eszköz fertőtlenítés kezelő
  • - Eszköz ki- és belépés
  • - Munkatársak közötti távolság érzékelés

Elégedett ügyfeleink

Bosch
Continental
DHL
Diego
Elux
Flex
Daniella
Digi
Femalk
Grundfos
Hungaropharma
galambostrans
GRoby
Hajdu
Hoya
Katek
Keter
Linamar
mahart container
Mile
Modine
NI
ODBE
PG
piramisepito
rail cargo
rona dohany
Ruag
Signify
Suzuki
Thyssen
Unilever
77elektronika
agisys
ardcolor
atlascopco
autoflexknott
bellis
biotechusa
borsodchem
busoxi
chemark
claas
continental
csabametal
dssmith
eissmann
essity
gartnerintertrans
greencoop
hungerit
kingstone
kv
leoni
libri
MARS
marzek-kner
masterprint
mettler-toledo
phoenix
raben
rondo
salamander
samsonite
sonepar
steelflex
taravis
tracon
yanfeng
termeszettudomanyi
Tigaz
vitesco
waikiki
webshippy
zrinyikiado

Együttműködő partnereink

Sato
CODE
Datalogic
Getac
Honeywell
Ivanti
Nordic-ID
SOTI
Teklynx
Urovo
Zebra
Professzionális vonalkód- vagy RFID megoldásra van szüksége?

Rendkívüli tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Tisztelt Partnerünk!

A kialakult helyzetre való tekintettel cégünk az alábbi megelőző intézkedéseket hajtotta végre:

  • Munkatársaink részletes tájékoztatásban részesültek, higiéniai intézkedéseket tettünk, így február vége óta kötelező a kézfertőtlenítők és egyéb fertőtlenítő szerek rendszeres használata.
  • Irodai dolgozóink március 16. óta otthonról látják el feladatukat home-office jelleggel. Továbbra is a megszokott időben dolgoznak, ugyan úgy elérhetőek céges e-mail címükön és telefonszámukon.
  • Technikus kollégáinkat megfelelő védőfelszereléssel és fertőtlenítőkkel láttuk el, melyeket folyamatosan használnak.
  • A raktározási folyamatokban is igyekeztünk megfelelő óvintézkedéseket hozni, a szállítmányozókkal történő érintkezési pontokat minimálisra csökkentettük.
  • Külföldi utazásainkat, és külföldről érkező vendégeinkkel való találkozóinkat lemondtuk.

Amit mi tanácsolunk:

Tanácsoljuk ügyfeleink számára, hogy a rendszeres kézfertőtlenítés mellett gondoskodjanak a kezükkel egész nap érintkező eszközeik megfelelő fertőtlenítéséről is, melyről részletesen az alábbi linken tájékozódhatnak:

Eszköztisztítási útmutató

Elérhetőség és teljesítési rend:

A rendelésátvétel és szerviz továbbra is a megszokott időben működik irodánkban (Budapest 1141 Szugló u. 81.). Jelen információnk szerint minden beszállító cégünknél a termelés zavartalan, késésre egyelőre nem kell számítanunk.

Amennyiben olyan probléma következik be, mely az Önök üzletmenetét veszélyeztetheti, állunk rendelkezésükre! Ezekben az esetekben szerviztechnikus kollégáink az említett óvintézkedések mellett igyekeznek a lehető leggyorsabban reagálni az adott bejelentésre.

Köszönjük együttműködésüket ebben a rendkívüli helyzetben!

Üdvözlettel:
A QLM TechLog ID csapata

Bezár