A Digital Watermarking, azaz a digitális kódjelölés

A Digital Watermarking, azaz a digitális kódjelölés

A Digimarc Corp. régóta foglalkozik az emberi szem számára láthatatlan azonosító kódok előállításával, például jogosítványokon vagy bankjegyeken, azonban 2016-ban egy a logisztikát is forradalmasító technológiát dobtak a piacra, mégpedig a Digital Watermark kódokat.

Ezek a jelölések könnyen leolvashatóak a képalkotó technológiát használó szkennerekkel. A feladat egyszerű: csupán a termékre kell céloznunk, és a szkenner már le is olvasta a kódját, ezzel megspórolva nekünk a vonalkód keresgélésének idejét.

A logisztika folyamatosan arra törekszik, hogy miként láthatná el nagyobb sebességgel, hatékonyabban, pontosabban a feladatait. Ez az egyszerű újítás hihetetlen ütemben képes felgyorsítani az ellátási lánc folyamatait és az értékesítés helyén történő tranzakciókat.

A Digital Watermark kódok eltérnek azoktól a vonalkódoktól, melyekhez a vásárlók szoktak. Velük ellentétben ezeket a termék csomagolásának teljes felületére nyomtatják, mindezt úgy, hogy közben az emberi szem számára láthatatlanok maradnak.

Az alábbi videóban részletesen bemutatják, miként is működik ez az egész:

Egy másik fontos különbség, hogy az olyan márkatulajdonosok, akik Digital Watermark kódot szeretnének a termékükre, kötelesek lesznek részletes információt biztosítani termékeikről a GS1-en keresztül, ami egy olyan szabványügyi testület, mely kezeli az UPC vonalkódokat használó vállalatok nyilvántartását.

Ahhoz, hogy a cégek használni tudják majd a DW kódokat, először természetesen beruházásra, szoftver- illetve hardverfrissítésekre lesz szükségük. Minden egyes regisztrált DW kód átlagosan évi $50 költséggel jár, viszont nincs szükség különleges nyomtatókra.

Évekbe is telhet az új technológiáknak, hogy széles körben alkalmazottak legyenek a globális ellátási láncban, azonban a nagyobb gyártók, mint például a Zebra, a Datalogic vagy a Honeywell már készülnek erre. Olyan olvasókat dobnak sorban a piacra, melyek már képesek a Digital Watermark kódok szkennelésére is, a szokásos 1D és 2D kódok mellett. Egy biztos, ha valaki logisztikában dolgozik, hatalmas előny felkészültnek lenni, és kéz a kézben haladni a technológiával.

Cégünk nem csupán eszközöket, de teljes megoldást is kínál Önöknek. Amennyiben úgy érzi hasznára válna egy 20 éves tapasztalattal rendelkező csapat segítsége, bátran vegye fel velünk a kapcsolatot.

Elégedett ügyfeleink

Bosch
Continental
DHL
Diego
Elux
Flex
Daniella
Digi
Femalk
Grundfos
Hungaropharma
galambostrans
GRoby
Hajdu
Hoya
Katek
Keter
Linamar
mahart container
Mile
Modine
NI
ODBE
PG
piramisepito
rail cargo
rona dohany
Ruag
Signify
Suzuki
Thyssen
Unilever
77elektronika
agisys
ardcolor
atlascopco
autoflexknott
bellis
biotechusa
borsodchem
busoxi
chemark
claas
continental
csabametal
dssmith
eissmann
essity
gartnerintertrans
greencoop
hungerit
kingstone
kv
leoni
libri
MARS
marzek-kner
masterprint
mettler-toledo
phoenix
raben
rondo
salamander
samsonite
sonepar
steelflex
taravis
tracon
yanfeng
termeszettudomanyi
Tigaz
vitesco
waikiki
webshippy
zrinyikiado

Együttműködő partnereink

Sato
CODE
Datalogic
Getac
Honeywell
Ivanti
Nordic-ID
SOTI
Teklynx
Urovo
Zebra
Professzionális vonalkód- vagy RFID megoldásra van szüksége?

Rendkívüli tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Tisztelt Partnerünk!

A kialakult helyzetre való tekintettel cégünk az alábbi megelőző intézkedéseket hajtotta végre:

  • Munkatársaink részletes tájékoztatásban részesültek, higiéniai intézkedéseket tettünk, így február vége óta kötelező a kézfertőtlenítők és egyéb fertőtlenítő szerek rendszeres használata.
  • Irodai dolgozóink március 16. óta otthonról látják el feladatukat home-office jelleggel. Továbbra is a megszokott időben dolgoznak, ugyan úgy elérhetőek céges e-mail címükön és telefonszámukon.
  • Technikus kollégáinkat megfelelő védőfelszereléssel és fertőtlenítőkkel láttuk el, melyeket folyamatosan használnak.
  • A raktározási folyamatokban is igyekeztünk megfelelő óvintézkedéseket hozni, a szállítmányozókkal történő érintkezési pontokat minimálisra csökkentettük.
  • Külföldi utazásainkat, és külföldről érkező vendégeinkkel való találkozóinkat lemondtuk.

Amit mi tanácsolunk:

Tanácsoljuk ügyfeleink számára, hogy a rendszeres kézfertőtlenítés mellett gondoskodjanak a kezükkel egész nap érintkező eszközeik megfelelő fertőtlenítéséről is, melyről részletesen az alábbi linken tájékozódhatnak:

Eszköztisztítási útmutató

Elérhetőség és teljesítési rend:

A rendelésátvétel és szerviz továbbra is a megszokott időben működik irodánkban (Budapest 1141 Szugló u. 81.). Jelen információnk szerint minden beszállító cégünknél a termelés zavartalan, késésre egyelőre nem kell számítanunk.

Amennyiben olyan probléma következik be, mely az Önök üzletmenetét veszélyeztetheti, állunk rendelkezésükre! Ezekben az esetekben szerviztechnikus kollégáink az említett óvintézkedések mellett igyekeznek a lehető leggyorsabban reagálni az adott bejelentésre.

Köszönjük együttműködésüket ebben a rendkívüli helyzetben!

Üdvözlettel:
A QLM TechLog ID csapata

Bezár